jans freubelblog

Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

mijn vagabond is kapot

ik baal mijn vagabond snijd niet goed meer uit 5.gif moet hem er wel 3 keer doorhalen en dan is nog alleen de rechterkant uitgesneden en dan omdraaien de plaat en nog 3 maal stanzen met extra karton er onder en dan maar hopen dat het wel gelukt is hij is net een jaar oud heb een mail naar Kars de importeur gestuurd en moest hem terug naar de winkel brengen dat heb ik vanmorgen gedaan daarbij ook nog de grond in geregend en die moesten hem opsturen baal wel hoor liggen al mijn stanzen me aan te kijken grrrrrrr 2.gif heb nog wel de cuttlebug maar ik krijg hem haast niet rondgedraaid ik heb Fibrimologie en met embossen gaat hij helemaal openstaan ben als de dood dat hij uit elkaar klapt dat heb ik al een keer gehad toen was hij net een half jaar oud heb toen gelukkig wel een nieuwe gekregen dus moet het voorlopig even een poosje zonder doen heb nog wat stanzen uitgedraaid liggen maar het is wel baalen borduren gaat op het moment ook al niet echt lekker door dat rare weer doen mijn armen veel te zeer om te borduren dus moeten jullie het even met wat minder creaties doen  en had mijn dochter beloofd 25 vogelhuisjes te maken voor de verjaardag van mijn kleinzoon om uit te delen hij word 3 november 5 jaar nou we zien wel hopelijk is hij dan trug anders moet mijn dochter maar de cuttlebug draaien fijne avond grt jans

8 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Jans, wat vervelend voor je zeg! Dat zou je toch niet verwachten van zo'n stevige en dure machine als de Vagabond! Hopelijk is het probleem snel opgelost. Groetjes Frea

ellyscard creatief zei

Nou dat is even pech zeg zo alles bij elkaar ben je behoorlijk onthand zal ik maar zeggen.
Succes met je machine , en natuurlijk beterschap. Gr Elly.

Noriko zei

Hoi Jans,

Ik weet er alles van.
Zelf ook Reuma.
Ik heb de Joy op A4 formaat en de vagebond.
Ik kan ook niet steeds meer met de hand draaien.
Als ik je kan helpen door het een en ander uit te stanzen moet je het even laten weten.
Ik weet niet welke Vogelhuisjes je bedoeld.
Als ik die stans heb of 1 van mijn vriendinnen wil ik ze wel voor je stanzen.
Kinderen kun je niet teleurstellen.
Ik hoor het wel van je.
Mail me maar even .

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Unknown zei

Ja dat is zeker balen ik hoop dat hij gauw gemaakt is.
groetjes,Lean

Gerrie's kaarten zei

Hallo Jans
Dat is echt balen dat die kapot is
Van mij is het ook de derde vagebond
de eerste 2 waren binnen 3 maanden kapot.Deze heb ik nu 1 1/2 jaar.
Ik heb gehoord dat ze op het moment niet meer gemaakt worden .
dat er veel vagebond kapot gaan.
Ik weet ook niet welke mal je bedoel als ik je kan helpen dan vraag je het maar
Groetjes Gerrie

Unknown zei

Wat een pech Jans, dat is even flink balen1

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat is balen Jans, ik hoor dit regelmatig van de vagabond en begin er dan ook niet aan, maar ik kan gelukkig zelf de cuttlebug draaien, ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

groetjes jolande

Frouwke zei

Het zit je blijkbaar niet mee momenteel, echt wel balen. Ik zou ook niet zonder mijn double doo kunnen hoor. En de regen, ja dat komt er nog bij ook vreselijk al dat water,
grts
frouwke