jans freubelblog

Pagina's

woensdag 19 juni 2013

eindelijk weer eens wat gemaakt dezemaal weer geen kaart maar war gehaakt



de insperatie voor kaartjes is even zoek vandaar deze gehaakte creaties sorry dat ik er weinig ben maar de tijd om te bloggen ontbreekt gewoon door prive   omstandigheden en gezondheids problemen en haken kan ik ook half liggend doen hoop dat jullie me niet in de steek laten ik kijk wel bij jullie maar blogs werkt niet altijd mee of het aan mijn pc lig of aan blogs weet ik niet maar hoop dat het snel op word gelost bedankt voor jullie bezoekjes en reacties zag dat we nog maar een paar volgers nodig hadden voor de candy dus binnenkord ga hij er uit grt jans

4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat supermooi Jans, ik vind ze werkelijk geweldig. En doe het maar rustig aan hoor, jijzelf bent het belangrijkste.
Liefs van Anita

Riet zei

ohhh Jans,dat heb je allemaal geweldig gemaakt,knap hoor.

Liefs Riet.

anneke's creaties zei

wat zijn dit schitterende gehaakte creaties
ik vind ze helemaal geweldig
en doe vooral rustig aan, je gezondheid gaat boven alles
wij wachten wel hoor
heel veel sterkte

groetjes anneke

Claudia's kaartjes zei

hoi,

Wat prachtig. Heb je daar werkbeschrijvingen van?

grtjs
Claudia