jans freubelblog

Pagina's

vrijdag 5 juli 2013

de 175 volgers zijn berijkt


dit ezeltje gemaakt uit het bookje zoomigurumi ik ben er niet veel de laatste tijd omdat het blog niet mee werkt en ik er gewoon de balen van heb dat ik niet op jullie blog kan komen
en door prive omstandig heden

 maar heb  ook leuk nieuws

 er zijn 175 volgers dus de candy gaat er uit mijn kleinzoontje heeft een naam getrokken maar mijn camera had kuurtjes maar zal jullie niet langer in spanning houden de winaar issssssssss Frouwke  wil je je gegevens naar mij mailen dan stuur ik het zo snel mogelijk op hoop dat je er veel plezier aan heb

7 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Wat is ie weer lief Jans.Froukje gefeliciteerd met de mooie candy.Groetjes Joke

Riet zei

ohh wat is die prachtig zeg.

Liefs Riet.

Unknown zei

Gaaf is ie Ik heb ook steeds gezeur met blogger hoor..

krea2day Cynthia zei

Hallo Jans,

Wat ben je creatief bezig geweest met je ezeltje hij is echt grappig.

Heel veel sterkte,
groetjes Cynthia

ja-Renii zei

Donkey is very cute :)

Frouwke zei

Dank je wel, ik bericht je via facebook!
grts
frouwke

عوض نجاح zei

شركة كشف تسربات المياه بسيهات
شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف

شركة عزل اسطح بسيهات