jans freubelblog

Pagina's

donderdag 29 december 2011

candy tijd

het jaar is bijna om vandaar dat ik graag deze candy weg wil geven ik heb 12 nieuwe stempels ooit gekocht maar nooit wat mee gedaan dus ga ik ze weggeven wil je graag de stempels winnen doe dan mee zet de candy met een link naar mijn blog op je eigen blog je moet wel volger zijn of worden als er 12 reactie zijn krijg de winnaar ze alle 12 zijn er b.v.b 3 reacties dan krijg de winnaar 3 stempels of bij 6 reacties 6 stempels ik maak op 5 januari de winnaar bekend  tot die tijd komen er even geen kaartjes want krijg het niet voorelkaar om dit boven aan mijn blog te laten staan  verder wens ik jullie een geweldige jaarwisseling en een gezond en creatief 2012 en dat we nog veel met elkaar gezellig mogen bloggen
grt jans

16 opmerkingen:

Regina de Koning zei

Altijd leuk om mee te doen met een candy. Ik ben benieuwd naar de reacties en ik ding graag mee. Fijne jaarwisseling.
Hartelijke groeten, Regina

Unknown zei

Wat leuk Jans, natuurlijk wil ik ook een kansje wagen.
Maar eerst fijne jaarwisseling en een mooi gezond en creatief 2012

Frouwke zei

Ja Ans leuke stempels!
Prettig eindejaar, en veel freubelplezier in 2012!

De Creakeet van Peet zei

wat een gave stempels zeg, doe graag een poging om ze te winnne..top..goed uiteinde en gezond 2012 knuf peet

corryskaart zei

hoi jans
doe graag mee met je leuke en mooie candy,want nooit geschoten is altijd mis:-))
groetjes...corry

Anoniem zei

Ik doe graag mee aan je candy. Wat een leuke stempels ga je wegschenken!

Ik wens jou ook nog een gezond, gelukkig én creatief 2012 toe.

Liefs, Myriam

Lia zei

Wat leuk Jans, dat je een candy weggeeft. Jij wil bij mij een kansje wagen: omgekeerd doe ik het nu bij jou, want ik vind je stempels prachtig!!
Fijn en creatief 2012 gewenst,
Lia

manuela zei

doe graag mee met je leuke en mooie candy,Jij wil bij mij een kansje wagen: omgekeerd doe ik het nu bij jou, want ik vind je stempels prachtig!!

Groetjes Manuela

GerJanne zei

Hoi Jans,

ik zie je op verschillende blogs voorbij komen en mensen uitnodigen om me te doen met de candy.
Ik doe ook graag mee.
Groetjes,

GerJanne

Unknown zei

Hoi Jans, ik had je candy helemaal gemist, maar natuurlijk doe ik met je mee. Ik zal 'm op mijn blog plaatsen. Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn melkpak, ik vond 'm zelf ook wel geslaagd. Nog een gelukkig nieuwjaar, groetjes, Frea

Unknown zei

Hallo Jans, Ik neem graag je uitnodiging aan! Het is een prachtig stempelset! Wie weet heb ik geluk.. Groetjes Willie

Johanna Visser zei

Hallo Jans,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2012 met heel veel freubelplezier. Wil graag een poging wagen voor deze mooie candy.

Liefs johanna

anneke's creaties zei

allereerst de beste wensen voor 2012 en ja natuurlijk wil ik wel aan deze candy meedoen,
ik ben volger geworden en plaats de candy op mijn blog,
bedankt voor deze geweldige kans.

groetjes anneke

Kimmie zei

Hoi Jans

Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst met veel liefde en gezondheid door ons beide (mij en ralf).
Ik ben na nieuw jaar niet meer op blogger geweest en had ook nog niet bij andere blogs gekeken,maar ik doe nog even snel mee...ga je candy nog even in de sidebar van mijn blog plaatsen.

XXX Kim

Jolara zei

een gelukkig, gezond en creatief 2012 Jans ! En wat een gave candy , ik doe graag mee
Liefs joyce

Kizzy zei

Ik waag mijn kansje ook graag, ben nog net op tijd hihi.
Linkje staat in de sitebar van mijn blog.
bedankt voor de kans,
liefs Kizzy