jans freubelblog

Pagina's

dinsdag 27 december 2011

de kerst is weer voorbij op naar 2012

jammer dat die 2 dagen altijd zo snel gaan voor je het weet zijn ze om nu alles klaarmaken voor de jaar wisseling en dan is het jaar alweer voorbij
kijk weer uit naar een creatief 2012 en hoop jullie op alle blogs weer te gaan volgen  zodat we bij elkaar weer veel insperatie op kunnen doen
denk niet dat er veel van freubellen komt deze week want heb nog zoveel te doen vanmidag ga ik eerst weer met mijn oudjes uit het verzorging tehuis aan de slag met kaartjes maken de kerst kaart spullen zijn weer opgeruimd dus heb weer de gewone pyramide velletjes voor ze te voorschijn gehaald heb bij de action weer het een en ander voor ze ingeslagen jammer dat er zo weing pyramide vellen zijn met dieren er op daar zijn ze nogal gek op dus kopieer ik ze en dan kunnen we weer  even vooruit de mensen hebben allemaal dementie mijn moeder ook maar gelukkig weten ze allemaal wie ik ben en dat ik kaartjes met ze kom maken ze kunnen niet allemaal knippen dus heb ik ook uitdruk velletjes voorze gekocht want er is geen buget voor soms stans ik thuis ook veel uit en laat ze gewoon lekker plakken
bedankt weer vor jullie bezoekjes en reacties en kijk met veel plezier weer uit naar de volgende
grt jans


en op deze maken de dames een kaartje
dit is mijn moeder hier zijn we een sinterklaas clage aan het maken

3 opmerkingen:

Unknown zei

een goede jaarwisseling Jans

corryskaart zei

hoi jans
m,ijn complimenten dat je zoveel met de oudjes doet!
ook mijn moeder gaat 2x per week naar de dagopvang en geniet van alles wat met knutselen te maken heeft, dus je werk word heel erg gewaardeerd door deze lieve oudjes!
goede jaarwisseling en groetjes...corry

Summer-design zei

Jans, geweldig wat je doet met deze dementerende ouderen, waaronder ook je moeder. Zo leuk te zien dat ze met kaarten maken bezig zijn, goed voor hun brein en een mooie tijdsinvulling!

Voor jou ook een mooi, gezond en creatief 2012

Gr, Wietske