jans freubelblog

Pagina's

donderdag 4 april 2013

potje omgehaakt




iets heel anders vandaag  tussen de bedrijven door dit olvarit potje om haakt  binnen kort houden ze in het emma kleinschalig wonen een markt weet nog niet precies wanneer maar daar wil ik de kaarten van mijn oudjes en van mijn zelf gaan verkopen voor nieuw matriaal voor mijn oudjes en ben nu ook aan het haken geslagen van kleine dingetjes zoals dit potje en misschien kleine beejes of zo als ik daar de tijd voor heb want  bij ons heeft het griep viris om zich heen gegrepen mijn man ,oudste dochter en kleinzoon  hebben de griep ik blijf duimen dat hij mij overslaat wat sjees nu heen en weer van mijn man naar mijn dochters huis voor de boodschappen ,koken en om mijn kleindochter van en naar school te brengen dus kan geen griep gebruiken vandaar dat ik afgelopen week er niet was fijne dag nog grt jans

7 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Die griep blijft ook maar heersen, niet leuk, ben zelf ook de pineut geweest. Hoop dat jij de dans ontspringt Jans. Wat enig gedaan zo die gehaakte potjes, helemaal leuk.
Liefs van Anita

Unknown zei

Van alle markten thuis, heel leuk gemaakt Jans!

Hannie Stoel zei

Mooi potje!
Ja leuk he, dat haken, ik heb de smaak ook helemaal te pakken.

groetjes, Hannie

Willy's creations zei

Dat ziet er leuk uit.

Groetjes,Willy

Corrie zei

Ooo die griep wil Nederland maar niet uit.
Je hebt een mooi potje omgehaakt Jans, het is goed gelukt hoor.
Lieve groetjes Corrie

Joke de Wit zei

Jij bent heel creatief bezig Jans,leuk die omgehaakte potjes.Groetjes Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi Jans.

groetjes jolande