jans freubelblog

Pagina's

vrijdag 12 november 2010

2 driehoekige kerst doosje met snoepjes




9 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf weer Jans en ook nog lekker.
groetjes,lean

corrie zei

hoi jans wat ziet er dat leuk uit en wat lekker groetjes corrie

Hetty zei

Wauuuuw wat ziet dat er super
mooi en lekker uit

gr hetty

regina zei

hoi

wat een schitterende doosjes!!

bedankt dat je volger bent geworden van mijn blog en ik heb even op jou blog gesnuffelt en je maakt ook eerg leuke creaties en ik meteen volger bij jou geworden!!

fijn weekend!

gr regina

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jans,

Leuke doosjes en de inhoud ook :-)

Groetjes, jaimie

Willy's creations zei

Dat ziet er heel leuk uit.

Groetjes,Willy

Wendy Koorevaar zei

Hallo Jans!

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en dat je volger bent geworden. Jij moet ook hele mooie dingen, ik blijf je ook zeker volgen hoor.

Het tasje op mijn blog heb ik bij de Sandra van deze blog gemaakt:
http://www.sandrasscrapkaartenenfreubels.blogspot.com/

Groetjes,
Wendy

Wendy Koorevaar zei

Sorry, ik bedoelde natuurlijk dat je hele mooie dingen MAAKT. Stomme typfout haha...

Milnie zei

wat een super leuk doosje!!