jans freubelblog

Pagina's

donderdag 4 november 2010




deze mooie award gekregen van elly en Maartje van Elma-desing


daar zijn 5 regeldjes aan verbonden


1. degever bedanken


2. de award op mijn blog zetten


3.drie leuke dingen over mijzelf vertellen


4. een leuke foto plaatsen


5. doorgeven aan 5 personen


hier komen mijn 5 punten




1. Elly en maartje bedankt voor de mooie award ben er echt trots op en voel me zeer vereerd


2. de award staat op mijn blog te pronken


3. ik ben oma van 3 pracht van kleinkinderen


ben gek op freubelen en gitaar spelen en gek op mijn hondje banjo


4. foto van mijn hondje banjo geplaatsd


5. ik geef de award door aan moeilijkeke keus hoor

: Patricia

: Willy

: Hetty

: Lean

:Ilonka





3 opmerkingen:

Willy's creations zei

Dank je wel!

Groetjes,Willy

Unknown zei

Gefeliciteerd met je award en heel erg bedankt om deze cherry aan mij door te geven....gave foto van je hond in de scooter.Die moet je scrappen hoor..
groetjes,lean.

Hetty zei

Van harte gefeliciteerd met je Award en heel erg bedankt dat je hem ool aan mij doorgeeft ik ga gelijk he naam erbij zetten. super bedankt

gr hetty