jans freubelblog

Pagina's

woensdag 24 november 2010

lantaartje

8 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jans,

Héél mooi en gezellig !!

Groetjes, Jaimie

PatriciaKleijn zei

Heel erg leuk gedaan zeg

*Kus Patries*

Unknown zei

Wat leuk zeg zo'n lantaarntje!! Groetjes, Frea

Anneke zei

heel ,leuk lantaarntje en mooi afgwerkt.
ik heb op mijn blog patronen staan voor de scor-pal

Jolara zei

ontzettend leuk ! Liefs Joyce

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke lantaarn, leuk dat er zoveel verschillende lantaarns zijn in blogland.

groetjes jolande

Willy's creations zei

Dat ziet er schitterend uit.

Groetjes,Willy

Karin zei

Hello Jans,
Wat een prachtige creaties maak jij.
Ik dank je dat je volger geworden bent op mijn blog. Ik neem je natuurlijk op in mijn lijst van blogs die ik volg zo kan ik je regelmatig volgen.
Groetjes uit Oostende,
Karin