jans freubelblog

Pagina's

zaterdag 24 september 2011

eenvoudig label


de a.s schoonmoeder van mijn dochter is vandaag jarig nu had ze een kadootje gekocht maar had geen kaartje  of ik gister avond even snel wat in elkaar kon vlansen om er aan te hangen  nou heb ik nog nooit een label gemaakt dus hij is eenvoudig geworden heb de stans van marianne design gebruikt hem tegen de vouwlijn  aan gelegen zo dat het een dubbele werd en dit is het resultaat fijne zondag allemaal en hopelijk hebben we allemaal een zonnige dag grt jans

12 opmerkingen:

chrilvian zei

mooi gemaakt
fijne zondag

De Creakeet van Peet zei

hij mag dan volgens jou eenvoudig zijn maar ik vind het geweldig, hou van deze stijl dus van mij mag je meer " eenvoudige" dingen maken...knuf en een gezellige zondag Peet

Lenie Hempen zei

Hoi Jans

Ik vind het knap als je nog nooit een LABEL heb gemaakt en dit is dan het reseltaat,echt schitterend.
Maar eenvoudig zou ik hem zeker niet willen noemen.
Heb een hele fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Unknown zei

Mooi hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, Super label heb je gemaakt Jans.

Greet van Maurik zei

hoi Jans, dat éénvoud mooi kan zijn, heb jij wel bewezen, prachtig label hoor!
Jij ook een fijne en zonnige zondag toegewenst.
Groet van Greet

Unknown zei

Ho Jans, wat een schattig label zeg. Ik vind je kerstkaartjes hieronder ook errug mooi!! Groetjes, Frea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

eenvoud siert, ziet er heel mooi uit.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi jans
soms als je iets met haast moet maken,komen toch de mooiste dingen uit je handen:-))
zoals met deze label
groetjes van corry

Wendy Koorevaar zei

Nou het is niet te zien dat je dit gehaast hebt gemaakt hoor. Ik vind hem echt mooi geworden!

Gr.Wendy

Hetty zei

Wat een mooie label heb je gemaakt

gr hetty

Summer-design zei

Knap gemaakt Jans, vind je label heel erg mooi!

Gr, Wietske

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit.

Groetjes,Willy