jans freubelblog

Pagina's

woensdag 28 september 2011

even vertellen

ik ben de komende weken niet echt actief in blogland kreeg gisteren een telefoontje dat er plaats voor mijn moeder was  mijn moeder gaat naar een verzorgingd tehuis omdat ze dementeer ze is 76  nu moet ze voor 9 oktober er naar toe verhuizen maar omdat ik volgende week een midweek weg ga mag ze er een vrijdag  30 sept al naar toe maar dat is voor mij een hoop geregel en in pakwerk en uitzoeken wat wel en niet mee kan dus voorlopig even geen tijd om te freubelen of te bloggen want het is zo vrijdag  en dan moet ik ze daar naar toe brengen de meubeltjes die mee kunnen gaan zaterdag er naar toe morgen ga ik haar kleding inpakken en de dingetjes die mee gaan en dan zaterdag haar kamer inrichten  na mijn vakantie ga ik het huis leeg halen nu ben ik zelf niet zo mobiel want ik maak gebruik van een scootmobiel  en in huis heb ik alles aangepast ik ben zelf net verhuist de scheiding van mijn zoon bijna achter de rug en had eindelijk alles weer onder controle  nu is bij mijn moeder gelukkig alles gelijk vloers dus kan een hoop zittend doen maar er gaat wel veel tijd in zitten ik hoop s'avonds nog bij jullie op de blogs langs te komen maar zal waarschijnlijk niet de puf hebben om te reageren maar ik volg jullie wel  en hopelijk voorloopt alles vorspoedig en zien jullie vanzelf mijn creaties weer verschijnen  grt jans

8 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

och meiske toch wat een gedoe allemaal zeg. Vergeet niet te genieten van je midweekje weg he? Succes met alles Knuf Peet

Lenie Hempen zei

Hoi Jans

Dit is belangrijker hoor.
Je hobby en bloggen komt wel weer.
Succes met alles.


Gr Leny Hempen

Greet van Maurik zei

Hoi Jans, ik wens je het beste met alles, en hoop dat je wel kan en mag genieten van je welverdiende vakantie volgende week.
Groeten van Greet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

lieve jans, dit gaat voor en uiteraard heb je naast het geregel geen tijd om ook nog eens te gaan bloggen, ik wens je sterkte met de verhuizing van je moeder en een heel fijne vakantie.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi jans
hopelijk heb je de puf een kracht om alles te kunnen regelen,in ieder geval vast heel veel sterkte en denk ook een beetje aan jezelf!
lieve groet van corry

Unknown zei

Hallo Jans, nou heel veel sterkte ermee meid. En vergeet niet je af en toe toch even te ontspannen hoor!! Groetjes, Frea

Unknown zei

Sterkte Jans, , lijkt me een moeilijke stap, nodig maar moeilijk.
Geniet van je vakantie, maak je hoofd lekker leeg.

Desirée-ScrapDees zei

heel veel succes ermee, das toch immers veel belangrijker!