jans freubelblog

Pagina's

donderdag 8 september 2011

verrassing


mijn vriendin uit sliedrecht belde gisteravond zondag gaan we samen naar het crea weekend in rijswijk ik heb met de valies (rolstoeltaxi) geen kilometers meer dus kom ze mij met de rolstoeltaxi ophalen (ze zit zelf ook in een scootmobiel ) en gaan we samen naar rijswijk ze heefd 2 vrijkaarten dus dat was wel een verrassing die ik wel kan gebruiken even een dagje er tussen uit ik verheug me er nu al op hopelijk nog wat spulletjes kopen we gaan de laatste dag van de beurs dus wie weet hebben ze nog wel koopjes grt jans

6 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

och meid das idd nog eens een superverassing, wens jullie heel veel plezier....knuf peet

regina zei

oo dat is een hele leuke verrassing!!

heel veel plezier!!

gr regina

Hetty zei

Zo Jans dat is wel een hele super gave verrassing
geniet er maar lekker van

gr hetty

corryskaart zei

hoi jans
wat fijn dat je ook een dagje weg kan,zelf verheug ik mij op morgen want onze dochter let op mijn man want ik kom ook bijna nergens,dus voor mij ook feest en hoop dat je zondag een superdag gaat krijgen!
groetjes van corry

Unknown zei

gaaf veel plezier gaat vast lukken ...hihhi!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke verrassing, geniet er lekker van.

groetjes jolande