jans freubelblog

Pagina's

woensdag 2 januari 2013

nieuwjaars candy !!!!!

toen ik vandaag de kerst kaart maak spullen op aan het ruimen was en gelijk mijn hobby kamer weer op order bracht  kwam ik deze twee nieuwe boekjes dubbel tegen Kadoosjes en dit  Magnolia blad wis dat ik ze dubbel had maar het is toch zonde om ze te laten liggen dus wat is leuker dan ze weg te geven als candy  dus maak ik er een nieuwjaars candy van hij loopt tot 31 december wil je graag kans maken op deze bladen word volger van mijn blog als je dat nog niet bent zet dan de foto met een link naar mijn blog op je eigen blog en in de eerste week van januari 2013 maak ik de winnaar bekend  dit bericht blijf tot 5 januari bovenaan staan dus scrol naar beneden vor mijn nieuwe posten
fijne dag allemaal grt jans

6 opmerkingen:

Crejabeja zei

Leuke candy ik doe graag mee en wens iedereen succes!!!

Groet Crejabeja

ellyscard creatief zei

Leuke candy ik doe heel graag mee.
Gr Elly

Renate zei

Leuk Jans, ik doe graag mee!!

Groetjes, Renate

jolanda zei

mooie candy, doe graag mee

Creahuijs zei

Volger was ik al..
ik waag graag een kansje.
Vooral het kado doosje boek...
ik maak graag doosjes ;-)

X

Claudia zei

Hoi Jans, ik kan het patroon van het rompertje wel mailen, als ik je mailadres kan krijgen?

Groetjes, Claudia

Enne, leuk hoor, die candy!