jans freubelblog

Pagina's

woensdag 2 januari 2013

en de winnaar van de candy is !!!!!!!!!!!!

als eerste allemaal de beste wensen voor 2013


vandaag ga ik de winnaar van de candy bekend maken gisteren heefd mijn kleinzoon een lootje getrokken ik had jullie namen op geschreven en daar heeft hij de winnaar uitgehaald kon het jammer genoeg niet op de foto zetten want loop met mijn linker  arm in een mitella had er al veel last van maar nu is afgelopen zondag de slijmburs ontsteking die er zat naar buiten geslagen dus mag er voorlopig niets mee doen en moet volgende week maandag weer terug naar de huisarts  heb extra morfine tegen de pijn gekregen  en voilgende week moet ik daar weer mee stoppen en dan kijken hoe het gaat dus zullen jullie het even zonder creaties  mij moeten doen hoop niet dat jullie nu weglopen ( hi hi grapje) maar heb nu wel meer tijd om bij jullie te komen bloggen als de kleinkids er tenminste niet zijn  maar zal jullie niet langer in spaning laten de winaar isssssssssssss
                                                  

                                                                                jolanda

gefeliciteerd meis als je mij je gegevens door geef zal ik het naar je toe sturen veel freubel plezier er mee  bedankt weer voor jullie bezoekjes grt jans

5 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Jans,
Ook voor jou een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst en voor al degene die je omringen.
Sterkte met je schouder.....van ♥-e Beterschap.
Liefs Wilma ☺☺☺

Crejabeja zei

Tjee dat is niet fijn Beterschap gewenst!!! En mag het in het nieuwe jaar beter voor je uitpakken!!!!

krea2day Cynthia zei

Hallo Jans,

Voor jullie ook de best wensen voor 2013. Al is het jaar voor jou niet echt goed begonnen, we hopen maar dat het volgende week weer een stuk beter met je gaat. Heel veel sterkte.

En we lopen echt niet weg hoor !!!

Groetjes Cynthia.

Unknown zei

Hallo Jans, allereerst de beste wensen voor 2013, geluk maar vooral gezondheid, want ik lees dat je in die afdeling momenteel wel weer wat vooruitgang kunt gebruiken. Wat vervelend zeg, en ik weet hoe zeer het doet, heb het ook gehad in mijn schouder. Slapeloze nachten! Hopelijk wordt het snel beter. Liefs, Frea

Joke Mulder zei

Hallo Jans beterschap met je arm en Jolanda hartelijk gefeliciteerd met je gewonnen prijs
groetjes van Joke Mulder