jans freubelblog

Pagina's

maandag 7 januari 2013

prijs gewonnen

heb bij http://crealing.blogspot.nl/ een kadobon van 15 euro gewonnen met mijn witte trapjes kerstkaart vond het een leuke verrassing kan ik mooi een opbergbak voor mijn stanzen  van kopen  met mijn arm gaat het gelukkig weer wat beter mag hem weer uit de mitella en gebruiken maar niet belasten  dus voorzichtig aan weer wat freubbelen kan nog steeds geen foto's uploaden  maar kopieren en plakken lukt wel dus dan maar even zo  bedankt weer voor jullie bezoekjes en reacties grt jans


Maandelijkse Crealing Challenge

11 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd Jans met je prijs.
heb je google chrome al geprobeerd?

groetjes jolande

Frouwke zei

wow wat een leuke prijs! Gefeliciteerd!
grts
frouwke

Joke de Wit zei

Ik had het al gezien Jans leuk hoor dat je een prijs heb gewonnnen.Groetjes Joke

Greet van Maurik zei

Hoi Jans.
Nogmaals gefeliciteerd met je gewonnen prijs.


Groetjes Greet

marleen zei

Hallo jans
gefeliciteerd met je prijs, heel leuk
ik kon ook geen foto's meer uploaden maar heb nu google chrome geinstalleerd op mijn pc en dan via dat programma ga ik naar blogger en mijn blog en dan is het gewoon zoals vroeger om je foto's up te loaden
mss heb je heir iets aan
wat goed dat het al beter gaat met je arm, wens je nog veel beterschap
groetjes marleen

Wilma zei

Hallo Jans,
Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijs en van ♥-e Beterschap.
Liefs Wilma ☺☺☺

jolanda zei

gefeliciteerd en fijn dat het weer wat beter met je arm gaat

PatriciaKleijn zei

gefeliciteerd :)

Veel liefs,
Patricia

Durvina zei

Gefeliciteerd met je prijs, da's niet gek!

groetjes, Durvina

anneke's creaties zei

gefeliciteerd met je gewonnen prijs
en heb je google chrome al geïnstalleerd
bij werkte het in ieder geval wel
en kan gewoon weer foto's bij mijn berichtjes plaatsen
heel veel succes ermee.

groetjes anneke

Doris knippenenplakken zei

Mooie leuke prijs proficiat .
Groetjes
Doris