jans freubelblog

Pagina's

dinsdag 15 november 2011

2 kerstkaartjes


bedankt voor jullie reacties en nieuwe volgers welkom op mijn blog weer 2 kerstkaartjes een in rood tinten en een in lila tinten weer eens wat anders tot de volgende keer  ik ga met de mensen uit het verzorgings tehuis van mijn moeder weer kaartjes maken had gehoopt sinterklaas kaarten te gaan maken maar er blijken geen pyramide vellen van sint en piet te bestaan en de meeste kunnen alleen pyramide knippen dus kijken wat ze willen gewone of kerst kaarten want daar heb ik wel pyramide velletjes van grt jans

6 opmerkingen:

Noriko zei

Hoi jans,

Je hebt weer mooie kaartjes gemaakt.
Leuk in het lila, ik hou daar wel van!
Leuk om met deze mensen bezig te zijn.
Veel plezier en suc6.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Greet van Maurik zei

Leuke kaarten Jans, vooral de lila kaart vindt ik erg mooi.
Groetjes Greet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaartjes.

groetjes jolande

Unknown zei

Prachtige kaartjes Jans, ook de vorige serie, kan je niet bijhouden (lol)
Als je weer ooit om een pyramide vel verlegen zit, geef maar een gil die maak ik met liefde en plezier voor jou.

corryskaart zei

hoi jans
en weer twee prachtkaarten dat je nog geen pijn aan de handen heb met al dat borduren:-))
gr corry

regina zei

hele mooie kaartjes!

erg mooi geborduurd!

gr regina