jans freubelblog

Pagina's

maandag 14 november 2011

weer 3 kerstkaartjes




hoop dat jullie ook net zoo'n fiijn weekend als ik hebben gehad het zonnetje scheen was wel koud maar verder prachtig weer  en toch nog kans gezien om deze kaartjes te maken  van de laatste kaart kan ik geen genoeg krijgen vind het zoo'n leuk model en aangezien mijn eigen kerst kaarten nu af zijn ga ik aan die van mijn dochter beginnen bedankt weer voor jullie leuke reacties en kijk weer uit naar de volgende fijne dag allemaal grt jans

10 opmerkingen:

Unknown zei

gave kaartjes weer Jans heel mooi gemaakt!
groetjes,Lean

Willy's creations zei

Je gaat als een sneltrein...ze zijn beeldig!

Groetjes,Willy

Anoniem zei

Wow some beautiful cards!
Hugs xx

corryskaart zei

hoi jans
twee erg mooie kaarten,maar de onderste vind ik toch de mooiste:-))
dat komt wel door het model!
gr corry

Unknown zei

Meid wat ben jij toch productief, echt weer super mooie kaartjes!!! Ik heb op het moment een candy op mijn blog, kom je ook gezellig meedoen?? Groetjes, Frea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

het zijn weer prachtige kaartjes Jans.

groetjes jolande

Gerja zei

laat ik nou die bovenste 2 helemaal geweldig vinden...
en zo zie je maar weer!!

groetjes Gerja

Greet van Maurik zei

Hoi Jans, het was inderdaad gisteren heerlijk weer, en zo te zien ben jij weer lekker bezig geweest.
Je kaarten zijn echt heel mooi.

Groetjes Greet

Anoniem zei

Hoi Jans prachtige kaarten heb je gemaakt.
Je bent echt lekker in de weer geweest.
Maar wij hadden dus geen zon gisteren heel de dag dikke mist en zuur dat het was bbbrrr.

Groetjes Jannie.

regina zei

zo jij gaat lekker met je kerstkaartjes!


deze zijn ook weer erg mooi!!

gr regina