jans freubelblog

Pagina's

woensdag 30 november 2011

UPC problemen

4 waxinelichtdoosje van vorig jaar
ggrrrrrr word gek van upc . heb mijn pakket veranderd dus als het tegen zit val straks alles weg moet er eerst een nieuwe modem geinstaleerd worden die heb ik al wel heb maar ben a technies dus weet niet hoe ik dat moet instaleren en er is momenteel niemand van de fam thuis die me kan helpen dus ben er waarschijnlik straks niet berijkbaar als het mee zit niet te lang hopelijk waarom moeten die lui ook alles verranderen zet een knop om daar en klaar is kees maar nee moeten er weer nieuwe kasjes en kabels elegd worden om gek van te worden zit ik zometeen zonder tv ,internet en telefoon  moet dan die nieuwe modem instaleren en als mijn thet dan nog niert doet een andere upcbox aansluiten die val dan na een paar dagen ook weer uit en dan moet mijn oude mediabox met dvr weer aangsloten worden als jullie het nog snappen ik niet meer dus weet niet wanneer ik weer online kan grt jansgrt jans

6 opmerkingen:

corryskaart zei

nou jans heel veel sterkte met deze ellende en dat alles maar weer snel in orde komt!
gr corry

Lia zei

Gewoon blijven bellen, net zolang tot hij het doet, niet eerder betalen. Als alles het doet dan ben je happy, ik heb het al jaren en vrijwel probleemloos. Je waxinedoosjes zijn wel heel leuk,

groetjes Lia

Greet van Maurik zei

Wat een mooie waxinelicht doosjes heb je gemaakt, echt heel leuk.

Groetjes Greet

Unknown zei

Hihi je doosjes zijn weer mooi Jans en ja UPC als het allemaal werkt is het prima maar ik weet maar al te goed hoe frustrerend het is voor je alles weer op de rails hebt........sterkte.

PatriciaKleijn zei

balen zeg, hier heeft upc ook elke keer gezeik..! hoop dat het snel is opgelost, je kreaties zijn wel weer erg leuk

Liefs,
Patricia

Willy's creations zei

Mooie doosjes...ja die problemen ben je gauw zat.

Groetjes,Willy