jans freubelblog

Pagina's

maandag 21 november 2011

weer 5 kerstkaartjes klaar






bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart post
vanmorgen zat het hier dicht van de mist en koud brrrr
dus ben eerst aan de freubel gegaan  op mijn hobby kamer kachel hoog
en dit is het resultaat  deze keer weer 4 scrap kk
en 1 geborduurde  die had ik voor het weekend al geborduurd moes hem alleen nog
afmaken heb ook een groene kaart gemaakt heb wel al verschillende witte gemaakt dag moet ook in een andere kleur kunnen maar vind hem zelf erg tegen vallen maar ook de mindere kaarten moet je durven plaatsen dus ben benieuwd wat jullie er van vinden fijne dag nog grt jans

16 opmerkingen:

Unknown zei

En weer zijn ze super mooi Jans

Claudia zei

Zo Jans, jij bent lekker bezig. Het zijn allemaal plaatjes!

Groetjes, Claudia

Summer-design zei

Wow Jans, wat een plaatjes van kaarten heb je gemaakt, complimenten weer hoor!

Gr, Wietske

Christa zei

super jans ziet er allemaal mooi uit xx christa

WILMA zei

Jans, wat een schitterende kerstkaarten heb je gemaakt zeg!
Liefs Wilma

Willy's creations zei

Ze worden steeds mooier bij jouw...vind ze super!

Groetjes,Willy

Unknown zei

Jeetje Jans wat ben jij toch een kanjer, geweldig zeg!! Zulks mooi kaartje en dan nog in zo'n tempo! Groetjes, Frea
p.s. Mijn candy is inmiddels al aardig uitgebreid hoor, zie dat jij nog de eerste foto erop hebt staan haha.

corryskaart zei

hoi jans
ja,bij mij zat de lucht ook de hele dag dicht,maar dan kan ik niet zo snel en mooi werken als jij,ONGELOOFELIJK!!
gr corry

Greet van Maurik zei

Hoi Jans, jij hebt je best weer gedaan zo te zien, mooie kaarten en de kaart met groene lantaarn, vind ik in het wit ook mooier.

fijne avond, groetjes Greet

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige kaartjes JANS.
Echt geweldig mooi.


Gr Leny Hempen

Frouwke zei

Heel mooie kaarten, vooral die geborduurde vind ik een plaatje!
groetjes
frouwke

PatriciaKleijn zei

wow goed zg... ik ben pas bij mn 2de :O

Liefs
Patricia

Anneke zei

Wat een leuke kerstkaartjes weer! Jij bent ook goed bezig :)
Groetjes Anneke

Marjan zei

Goh Jans, wat zie ik hier weer een prachtige creaties! Wat ga je lekker met je kerstkaartjes!!

Groetjes, Marjan

Kim zei

Prachtige kerstkaarten. Jij bent lekker op dreef, helaas kom ik zelf nog niet verder dan 1 kertlabel. Erg mooi.

Groetjes Kim

Neltine zei

Wouw prachtige kaartjes zeg. Jij hebt niet stil gezeten!!

Groetjes,
Neltine