jans freubelblog

Pagina's

maandag 28 mei 2012

de romantische candy bij 150 volgers is uitgebreid nu nog meer !!!!

dit was de candy 
                                                 dit is de candy nu
dit is er bij gekomen 
omdat ik al 116 volgers heb ga ik op voor de 150 volgers
dan gaat deze candy er uit het nieuwe magnolia blad met een pakje mooie romantische plaatjes en een   romantische  papier blokje  daar is nu wat bij gekomen om dat ik te weinig reacties kreeg en toch graag deze candy weg wil geven heb ik er wat bij gedaan 10 bedeltje's , 3 kleuren lint .2 pakjes roosjes ,een stempeltje van Snag 'em stamp,2 vel letter stickers  en een groot vel vintage stickers ( die knip ik wel in delen i.v.m. de verzendkosten )wil je kans maken op deze  romantische candy  zet dan een leuke reactie hieronder en zet de candy op je blog zal proberen hem bovenaan te laten staan maar of dat gaat lukken met alle blog problemen weet ik niet maar de candy blijf staan tot ik de 150 volgers heb berijkt dan gaat hij er uit
voor mijn creaties naar benden scrollen ze staan hieronder  fijne dag nog grt jans

42 opmerkingen:

anneke's creaties zei

wat een leuke candy
natuurlijk doe ik mee
ik zal het gelijk op mijn blog zetten
bedankt voor deze kans

groetjes anneke

Unknown zei

Hé leuk Jans, ik ga de candy ook op mijn blog zetten, sucses!

Gerja zei

Ik ga hem ook plaatsen en weet je waarom, omdat ik van romantiek houd!

groetjes Gerja.

Kizzy zei

Wat een leuke candy, ik was al volger van je blogje maar heb wel net de candy op mijn blogje gezet, bedankt voor de kans.
Liefs Kizzy

corryskaart zei

hoi jans
een erg leuke candy en op naar de 150!
groetjes van corry

jolanda zei

Hallo,

Leuke leuke blog en candy.
Heb hem op mijn blog gezet.

Frouwke zei

Wat leuk weer Jans, snel naar de 150 volgers!

Joke Mulder zei

Hallo Jans in mijn beleving had ik al een reactie geplaatst maar ik zag hem niet dus bij deze ik vind het een leuke candy en je staat ook al heel lang op mijn site te kijk groetjes van Joke Mulder

Joke de Wit zei

Wat een mooie candy,je stond al een tijd bij mijn favorieten je maakt hele mooie dingen.Groetjes Joke

Unknown zei

Ik heb je aangepaste leuke candy natuurlijk ook aangepast op mijn blog.

GerJanne zei

Hey Jans,

wat een leuke candy....ik doe graag mee!

GerJanne

imke zei

Hallo Jans,

Inmiddels heb ik ook mijn eigen blog. Mama heeft destijds bij jou nog gevraagd naar die bruine zakjes.
Ik zag dat je een geniale candy hebt.
Ik heb me ff aangemeld als volger. Altijd leuk om ideeen op te doen. Succes met je 150 volgers. Je bent nu alweer 1tje dichterbij.
groetjes Imke

Johanna Visser zei

Het gaat echt wel lukken met die 150 volgers. Ik denk dat heel veel bloggers problemen hebben of gehad hebben met het bloggen. Ik lees het op heel veel blogs en zelf ben ik er ook erg door geplaagd geworden. Gelukkig kan ik weer meedoen. Voor wat romantiek ben ik altijd wel in, dus een romantische candy past heel goed in mijn straatje. Bedankt voor deze kans.

Liefs Johanna

anne zei

Wat een geweldig idee een romantische candy, helemaal leuk, ik doe dan ook graag mee , hij staat inmiddels op mijn bloggie gr Ank

Zussenknutsel zei

We zijn ook volger bij jou geworden.
we doen ook mee met jou candy.
we zijn benieuwd.
Veel succes iedereen!
Lieve Groetjes.

Unknown zei

Leuke vrolijke kaartjes zijn het geworden en mooi geborduurd.

Groetjes Scrapfanaat Peter

RosesMarijke zei

Hallo
bedankt voor je compliment Jans!
Hier kun je mijn designs vinden www.craftsuprint.com/marijke-kok/
Altijd leuk om te kijken!
xxmarijke

Sofie V zei

Hoi, wat een leuke blog en wat een mooie romantische candy. Ik ben gelijk volger geworden en heb je candy ook op mijn blog gezet. Groetjes Sofie

angelique (anlou) zei

hoi meis
je vroeg me via mijn blog, hoe het nu zit met linky followers
de één zeg het vervalt van google en de andere zegt weer van niet, dus voor de zekerheid heb ik me aangemeld bij hun, je klik op mijn linky en de uitleg volgt vanzelf meis, wie mij volgt, dan volg ik jou ook meteen meis
je candy ziet er leuk uit meis, ik heb er ook één lopen met 3 bekende sponser, en goodies van mezelf erbij, maar het is een verrassing
liefs angelique

Hetty zei

Hoi Jans
Ik dacht dat ik hem al op mijn blog had gezegd
maar nee was het vergeten maar ik wil graag
een gokje wagen

gr hetty

Kimmie zei

Hoi Jans

Wat super gaaf dat je een candy weggeeft!
Ik wil graag mee doen.Zal je candy in de sidebar van mijn blog plaatsen.

XXX Kim

Kirsty Vittetoe zei

Thanks for sharing!
Hey, come join us for our giveaway - http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

Unknown zei

Hoi Jans, de deur hangers heb ik besteld bij de groothandel LTC-Leiden
of bij Opitec of Tebbe.

groetjes Scrapfanaat Peter

Henriette zei

wat gaaf Jans, ik heb me ook aangemeld, dus veel succes!! Jetty xxx

Crejabeja zei

Hoi,hoi,

Als beginnende blogger kwam ik via via op je site en dacht ik ga eens een gokje wagen dus volger geworden en Candy op mijn site gezet..
Succes met het behalen van je 150 volgers!!!

Groet Crejabeja

monique langenberg zei

ik zie dat ik er nog niet bij sta?
maar ook ik ding graag mee naar deze te gekke candy!!
wie houd er nu niet van romantiek in de lente he?
en nu maar duimen!
groetjes monique

Sonia zei

Hi Jans,I'm your new happy follower,your works are beautiful.I follow you steadily now.
I'm a beginner and my blog is new born,if you came to visit,leave a comment or/and became follower I'm very happy and onorate!
Thanks Thanks Thanks for the chance to win this super candy.
Hugs,
Sonia

A Casa di Ale zei

PROVIAMO A PARTECIPARE MA LA FORTUNA NON'E' MAI STATA DALLA MIA PARTE

hennie zei

Hoi Jans je candy staat in mijn sidebar. We zullen er eens voor zorgen dat jij 150 volgers krijgt.
Lieve groetjes hennie.

Wietze zei

Een hele gave Romantische candy geef je weg Jans!!
Ik heb hem direct in mijn zijbalk gezet hoor!
Je maakt erg leuke kaarten en creaties dus ben direct ook volger geworden!

Groetjes Wietze

Sonya zei

Very sweet candy, thank you for the chance to win!http://lamiastella-sonya.blogspot.it/

Anneke zei

wat een leuke candy en ik waag graag een gokje.
zal het op mijn blog zetten.
en wat een gedoe toch he met dat bloggen.
je wordt er tureluurs van , die veranderingen zijn niet altijd verbeteringen.
groetjes van an.

Kaartenbox zei

Ik zag je candy staan en dacht kom, laat ik ook eens reageren nu ik weet hoe ik het op mijn blog zetten kan. Leuk idee om een candy weg te geven en......het gaat om het gebaar....toch niet om de hoeveelheid? Ik hoop dat je snel veel volgers krijg. Groeten Anja

Bep zei

Hoi Jans,

Wat een mooie kaarten maak jij zeg, en ook ik wil graag mee doen met je candy zal hem op mijn blog plaatsen.

Gr...Bep

Crea Jackie zei

Leuke kaarten en een leuke candy op 1 blog. Ja dan kan ik het niet weerstaan om een volger te worden :D

Hij staat op mijn blog hoor.

Groetjes.

Lia zei

Jans, wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog!Welkom hoor!!
Ik ga nu ook een poging bij jou wagen, dus ik plaats jouw candy op mijn sidebar. Veel succes met je blog en alle leuke kaarten die je al hebt gemaakt en die nog gaan volgen!
Groetjes,
Lia

martjesknutselhoek zei

heej Jans

wij willwn graag mee doen aan deze leuke candy
groetjes martha en margret.

Crealett zei

Hoi Jans, ik doe heel graag mee met je candy. Zal je candy op mijn blog plaatsen en ga met plezier volger van je worden. Tja en nu maar 'the-fingers-crossed' houden.

Lieve groetjes, Alette

p.s. ik verloot zelf ook een (verjaardags)candy, dus voor wie mee wil doen....take a look.

Anoniem zei

Wat een leuke romatische candy. Ik doe graag mee! Op naar de 150ste!
Groetjes

Ingrid zei

Hoi Jans,

Wat een leuke en gave candy.
Ik waag graag een gokje.

Verder wil je complimenteren met je supermooi en inspirerend blog.
Ik heb al een aantal leuke ideetjes opgedaan!

Groetjes Ingrid

Renate zei

Jans, wat een leuke candy. En je breidt hem ook steeds uit!! Het schiet al op naar de 150 volgers. Ik doe graag mee met deze candy.
Groetjes, Renate

Unknown zei

Hoi,

ik doe hel graag mee want ik vind het Super!