jans freubelblog

Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

een rood-wit -blauw kaartje

dit keer een rood-wit-blauw kaartje op zijn Amerikaans had dit morahed velletje eens gekregen na
een oproep voor kaartmaakspulletjes voor mijn oudjes waar ik mee freubel  op dinsdag middag in het verzorgings tehuis van mijn moeder vond deze wel heel mooi dus heb ik hem ingescand en op de pc opgeslagen  en nu dus uitgeprint en gebruikt bedankt weer voor jullie bezoekjes en Corry bedankt dat ik de 3 de prijs van de candy bij je heb gewonnen heb je intussen gemaild grt jans

16 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie kaartjes heb
je weer gemaakt

gr hetty

Hetty zei

Wat een prachtige kaart Jans.
Groetjes Hetty,

Kizzy zei

Wat een super lief kaartje!
Liefs Kizzy

Noriko zei

Hij is leuk Jans.
Deze plaatje blijven schaatig.
Leuk om het zo in deze kleuren uit te werken.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

corryskaart zei

hoi jans
je kaart ziet er supergezellig uit!en erg leuk in deze kleuren!
groetjes van corry

Unknown zei

heerlijk kaartje Jans

Unknown zei

Hij is echt gaaf geworden.
groetjes,Lean

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jans.

Liefs Riet.

Sonia zei

Sweet image! Great card:)
Hugs,
Sonia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schatje, heel mooi.

groetjes jolande

Frouwke zei

oh die is mooi! Leuk met die kleuren zo!
grts
frouwke

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Jans en een heel leuk plaatje.

Groetjes Greet

GerJanne zei

Hoi Jans,

wat super zeg deze kaart!! Ik dacht: een Hollands kaartje, maar het is Amerikaans!!
Grappig.
Groetjes,
GerJanne

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Jans.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Ans S. zei

Dat ziet er weer super mooi uit, ik hou wel van deze kleurencombi, lekker vrolijk.
Gefeliciteerd met je gewonnen candy bij Corry.

Groetjes Ans

Joke de Wit zei

Wat een schatje!!!!!.Groetjes Joke