jans freubelblog

Pagina's

woensdag 9 mei 2012

vintage kaart

nog 10 volgers dan gaat de candy er uit heb er nog 2 tasjes bij in gedaan 
om op te pimpen hij licht verzendklaar op de kast dus kom op meiden nog 10 volgers en hij gaat er uit 






een keer een andere kaart dan jullie van mij gewend zijn dus niet geborduurd
deze doet mee voor de techniek wedstrijd van gerda's-kaartenkast club en omdat ik weg ben van vintage kaarten wou ik ook wel weer eens  zelf  er een maken en dit is het resultaat ben weer benieuwd wat jullie er van  vinden fijne dag nog    ik ga mijn kleinzoontje van 4 uitzwaaien hij gaat voor het eerst op schoolreis grt jans

18 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hele mooie kaart Jans, mooi gedaan.

En spannend hoor voor je kleinzoon, eerste keer op schoolreis.
Hoop dat het weer opknapt.

Groetjes Greet

hennie zei

Prachtig is je kaart Jans!!!
Vandaag ook pure nostalgie op mijn blog.
Da is wel heel erg spannend voor allemaal, de eerste keer schoolreis.
Houd je goed oma!
Lieve groetjes hennie.
p.s. ik zie dat je al 140 volgers hebt, leuk.

Willy's creations zei

Mooie kaartjes he je weer gemaakt.

Groetjes,Willy

Kaartenbox zei

Wat een kei-gave kaart is dit. Groeten Anja

Riet zei

Schitterende kaart Jans.
Mooi dat plaatje en papier.
Geweldige details.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, heel leuk model.

groetjes jolande

Claudia zei

Heel mooi gemaakt Jans. Dit gaat je ook goed af, naast het borduren.

Groetjes, Claudia

Unknown zei

Wat een geweldig Mooie kaart Jans , complimenten!!!!!!!!

anneke's creaties zei

ja deze is toch gewoon schitterend
je geborduurde kaarten vind ik altijd geweldig mooi maar dit is ook schitterend gemaakt
je hebt de binnenkant ook zo mooi verwerkt
ja echt een super mooi vintage kaartje

groetjes anneke

De Creakeet van Peet zei

hele mooie kaart weer meid, genoeg te zien en genoeg ideeen om op te doen...Knuf en hopelijk houd je kleinzoon het droog met zijn schoolreisje..knuf peet

Lenie Hempen zei

Wat een super leuk kaartje Jans
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Jans,
de vorige is ook heel mooi.

groetjes, Hannie

Joke de Wit zei

Deze is ook weer zo mooooi.Jans ik zag dat je vorige kaart bij Marianne design kaart van de dag is leuk joh.Groetjes Joke

Unknown zei

Spannend voor het eerst op schoolreis,mooie kaart heb je ook weer gemaakt!
groetjes,Lean

Sonia zei

Another amazing creation..Wow Wow!!!
I love it..so particular:)
Sonia

corryskaart zei

hoi jans
een superkaart waar denk ik wel veel werk in hebt gezeten maar ja dan heb je wel iets schitterends!
groetjes van corry

Summer-design zei

Prachtig Jans!

Gr, Wietske

Linda Visser - van der Velden zei

Wow heel mooi!