jans freubelblog

Pagina's

vrijdag 18 mei 2012

zwart / geel kaartje



bij gerda's kaarten kast was een nieuwe kleur uitdaging zwart / geel 
vond dat wel een uitdaging omdat ik zelf die kleuren niet snel gebruik dit is het geworden weet niet wat ik er zelf van vind omdat ik nooit met deze twee kleuren combinatie heb gewerkt maar eens moet de eerste keer zijn hij doet ook mee voor elke kaart een feestje   http://www.karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/2012/05/uitdaging-115.html


ben weer benieuwd wat jullie er van vinden  nieuwe volgers welkom nog 4 te gaan voor de candy zag ik bedankt weer voor jullie bezoekjes en berichtjes  lees ze altijd met veel plezier ook negatieve berichten of tips zijn welkom dus schroom niet ik ga lekker buiten in het zonnetje zitten fijn weekend en tot de volgende post grt jans

23 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Jans,
mooi zo in deze 2 kleuren.

groetjes, Hannie

Unknown zei

hele moooie combi zwart geel en mooie uitvoering er van, toppie!

Joke de Wit zei

Hallo Jans,het is een mooi kaartje even wennen aan de kleuren combi maar ik hou er wel van.Groetjes Joke

Sonia zei

wonderful yellow/black card!
Makes a nice effect:)And I love this your design:)
Thanks for your lovely comments on my blog:)
Big big hug,
Sonia

Ans S. zei

Geweldig mooie kaart, ik vind deze kleurencombinatie zwart met geel super mooi.

Groetjes Ans

corryskaart zei

hoi jans
net wat je zelf zegt,dat je niet op die kleurencombinatie zou werken,ik ook niet maar je kaart is wel super geworden in deze kleurencombi,dus blijkt weer dat bijna alles kan:-))
groetjes van corry

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Jans.

Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

Heel mooi Jans, ga het ook eens proberen, vind het een leuke combinatie al hou ik niet van geel.

Fijn weekend.

Anoniem zei

Wat een mooie kaart Jans!

groetjes Jannie.

Gerja zei

Heel apart, heeeeel moooi!!!

groetjes Gerja

anneke's creaties zei

nou deze is geweldig
ik zou zelf niet gauw op deze kleurencombbinatie komen, maar nu ik het zo zie vind ik je kaart echt suuuuuuuuuuper
ik denk dat ik ook maar eens met zwart/geel iets ga maken, vind het toch best wel mooi,
en je hebt het erg mooi gedaan met al die verschillende soorten stansen.

groetjes anneke

arjette zei

Waauuww wat mooi zeg!!!
Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

gr. arjette.

GerJanne zei

Ha dei jans,

volgens mij moett ik je eerst feliciteren met een challenge die je gwonen hebt met hetzelfde model kaart, kan dat??
Ik vind deze erg leuk. De combi met zwart en geel is heel bijzonder en heel mooi.
Groetjes en inderdaad nog 4! Super zeg, zoveel volgers!

GerJanne

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Frouwke zei

het zijn inderdaad niet de twee kleuren die je het eerst neemt om een kaart te maken, maar ik vind hem super geslaagd!
grts
frouwke

Lenie Hempen zei

Helemaal Mijn kleuren Jans.
Het is echt een schitterende kaart.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Kim zei

Dat is inderdaad een hele uitdaging. Prachtig resultaat heb je er van gemaakt. Heel mooi.

Groetjes Kim

Petra zei

Wat een mooi kaartje!
Gezellig dat je mee doet bij EKEF!
Groetjes Petra

Jolanda Cuper zei

Mooie kleurcombinatie! Alles zwart met geel! Gezellig dat je meedoet met EKEF!
Groetjes Jolanda.

Doris knippenenplakken zei

Waw heel mooi speciaal kaartje.
Groeten
Doris

Anita zei

Hallo Jans
Ik vindt dat je een super kaart hebt gemaakt met die kleurenuitdaging, maar voor de MD challenge heb je vlinders gebruikt (volgens mij) die niet van MD zijn en dat is dus niet de bedoeling.
Ons challengethema moet van MD zijn, dus in dit geval de vlinders.
Omdat je ook andere dingen van MD hebt gebruikt laten we hem staan maar we worden wel strenger. We zijn een MD blog en promoten haar materialen omdat ze onze sponsor is.

Gr. Anita
Challengeblog MD

Hanny zei

Prachtige kaart Jans, Maar de vlinders zijn volgens mij ook niet van MD.

Groetjes Hanny.
MD team.

scrappy jen d zei

Dag Jans,
Ik vind de kleuren zwart en geel erg spannend! Een kleurencombi, die ik ook niet snel zou kiezen.
De vlinders lijken mij van ....????
Geen Marianne Design?
Jammer...want dat was wel de bedoeling, toch?
Groetjes, Jen (MD Challenge Blog).